אושר הסדר הטיעון של דרעי: שנת מאסר על תנאי וקנס כספי

ישראל רובין No Comments on אושר הסדר הטיעון של דרעי: שנת מאסר על תנאי וקנס כספי

נשיא בתי משפט השלום במחוז ירושלים, השופט שמואל הרבסט שנתן את גזר הדין קבע כי הסדר הטיעון "מאוזן וראוי" ושיבח את הצדדים על הכנתו

אריה דרעי בצאתו מבית המשפט צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהודה והורשע בעבירות מס: בית משפט השלום בירושלים קיבל את הסדר הטיעון בעניינו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי וגזר עליו 12 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים וקנס כספי של 180 אלף שקלים.

נשיא בתי משפט השלום במחוז ירושלים, השופט שמואל הרבסט שנתן את גזר הדין קבע כי הסדר הטיעון "מאוזן וראוי" ושיבח את הצדדים על הכנתו.

ביציאה מבית המשפט אמר דרעי לכלי התקשורת: "אין שמחה כשמחת התרת הספיקות. ברוך השם".

פרקליטו של אריה דרעי, עו"ד נבות תל-צור, הביע סיפוק רב, בירך על פסק הדין והוסיף כי "בית המשפט לא רק אישר את הסדר הטיעון, אלא ציין שמדובר בעבירות דיווח ברף חומרה נמוך, שנעברו באופן פאסיבי ללא כוונת מרמה וללא זדון. בית המשפט עמד על עינוי הדין החריף שנגרם לדרעי עקב הימשכות החקירה, כאשר החשדות החמורים שיוחסו לו בתחילת החקירה, הופרכו ובסופו של דבר, הוא הואשם רק בעבירות דיווח".

מפרקליטות מיסוי וכלכלה נמסר לאחר הדיון: "גזר הדין שניתן היום, המאשר את ההסדר שנחתם בין הצדדים וקבע שהוא ראוי, מעביר מסר לכל אזרח בדבר חשיבות שמירת החוק והקפדה על דיווח אמת לרשויות המס. זאת, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בנבחר ציבור שמצופה ממנו להוות דוגמא עבור הציבור הנושא אליו את עיניו. גזר הדין מאותת לציבור ולנבחריו כי החוק שוויוני ומחייב את כולם".

כזכור, בשבוע שעבר הודה דרעי והורשע בכתב האישום המתוקן נגדו בעבירות של מסירת דוחות וידיעות לא נכונים ללא הצדק סביר, אי הגשת דו"ח ואי ניהול פנקסי חשבונות.



0 תגובות